Adatvédelmi tájékoztató, ÁSZF
ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ
Az Adatkezelési Tájékoztató célja Kutai Zoltán László egyéni vállalkozó (9700- Szombathely, Rumi út 85.; Nyilvántartási szám: 36313687; adószám: 66587637-1-38), mint adatkezelő által kezelt, kapcsolatfelvétellel, marketing célú megkeresésekkel, szerződések előkészítésével, megkötött szerződések teljesítésével összefüggésben vagy más módon tudomására jutott, munkavállalónak nem minősülő külső természetes személyek (a továbbiakban: „érintettek”) adatainak kezelésről történő tájékoztatása. Jelen adatkezelési tájékoztató kiterjed a közvetlenül az érintettektől felvett vagy más forrásból (pl. szerződő fél) az adatkezelő tudomására jutott személyes adatok kezelésére.
A mariella.hu tájékoztatója, a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról szóló 2016. április 27-i 2016/679 Európai Parlament és Tanácsi Rendelet (a továbbiakban Rendelet) alapján készült.
1. ADATKEZELŐ MEGNEVEZÉSE, ELÉRHETŐSÉGEI
Adatkezelő neve: Kutai Zoltán László egyéni vállalkozó
Nyilvántartási száma: 3631387; Vas Megyei Kereskedelmi és Iparkamara
Adószáma: 66587637-1-38
Székhelye: 9700-Szombathely, Rumi út 85
Elérhetőségei:
e-mail: mariella9700@gmail.com
Telefon: +36 30 57606344
2. FOGALOMMEGHATÁROZÁSOK (Rendelet, 4. cikk)
A rendelet alkalmazásában:
„személyes adat”: azonosított vagy azonosítható természetes személyre („érintett”) vonatkozó bármely információ; azonosítható az a természetes személy, aki közvetlen vagy közvetett módon, különösen valamely azonosító, például név, szám, helymeghatározó adat, online azonosító vagy a természetes személy testi, fiziológiai, genetikai, szellemi, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára vonatkozó egy vagy több tényező alapján azonosítható;
„adatkezelés”: a személyes adatokon vagy adatállományokon automatizált vagy nem automatizált módon végzett bármely művelet vagy műveletek összessége, így a gyűjtés, rögzítés, rendszerezés, tagolás, tárolás, átalakítás vagy megváltoztatás, lekérdezés, betekintés, felhasználás, közlés továbbítás, terjesztés vagy egyéb módon történő hozzáférhetővé tétel útján, összehangolás vagy összekapcsolás, korlátozás, törlés, illetve megsemmisítés;
„adatkezelő”: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely a személyes adatok kezelésének céljait és eszközeit önállóan vagy másokkal együtt meghatározza; ha az adatkezelés céljait és eszközeit az uniós vagy a tagállami jog határozza meg, az adatkezelőt vagy az adatkezelő kijelölésére vonatkozó különös szempontokat az uniós vagy a tagállami jog is meghatározhatja;
„adatfeldolgozó”: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely az adatkezelő nevében személyes adatokat kezel;
„címzett”: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, akivel vagy amellyel a személyes adatot közlik, függetlenül attól, hogy harmadik fél-e. Azon közhatalmi szervek, amelyek egy egyedi vizsgálat keretében az uniós vagy a tagállami joggal összhangban férhetnek hozzá személyes adatokhoz, nem minősülnek címzettnek; az említett adatok e közhatalmi szervek általi kezelése meg kell, hogy feleljen az adatkezelés céljainak megfelelően az alkalmazandó adatvédelmi szabályoknak;
„harmadik fél”: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely nem azonos az érintettel, az adatkezelővel, az adatfeldolgozóval vagy azokkal a személyekkel, akik az adatkezelő vagy adatfeldolgozó közvetlen irányítása alatt a személyes adatok kezelésére felhatalmazást kaptak;
„az érintett hozzájárulása”: az érintett akaratának önkéntes, konkrét és megfelelő tájékoztatáson alapuló és egyértelmű kinyilvánítása, amellyel az érintett nyilatkozat vagy a megerősítést félreérthetetlenül kifejező cselekedet útján jelzi, hogy beleegyezését adja az őt érintő személyes adatok kezeléséhez;
„adatvédelmi incidens”: a biztonság olyan sérülése, amely a továbbított, tárolt vagy más módon kezelt személyes adatok véletlen vagy jogellenes megsemmisítését, elvesztését, megváltoztatását, jogosulatlan közlését vagy az azokhoz való jogosulatlan hozzáférést eredményezi;
„képviselő”: az az Unióban tevékenységi hellyel, illetve lakóhellyel rendelkező és az adatkezelő vagy adatfeldolgozó által a 27. cikk alapján írásban megjelölt természetes vagy jogi személy, aki, illetve amely az adatkezelőt vagy adatfeldolgozót képviseli az adatkezelőre vagy adatfeldolgozóra az e rendelet értelmében háruló kötelezettségek vonatkozásában;
„vállalkozás”: gazdasági tevékenységet folytató természetes vagy jogi személy, függetlenül a jogi formájától, ideértve a rendszeres gazdasági tevékenységet folytató személyegyesítő társaságokat és egyesületeket is;
„felügyeleti hatóság”: egy tagállam által az 51. cikknek megfelelően létrehozott független közhatalmi szerv.
3. AZ ADATKEZELÉS CÉLJA, JOGALAPJA, IDŐTARTAMA ÉS A KEZELT SZEMÉLYES ADATOK KÖRE
3.1 AZ ÉRINTETT HOZZÁJÁRULÁSÁN ALAPULÓ ADATKEZELÉSEK (MARKETING CÉLÚ MEGKERESÉSEK, KAPCSOLATFELVÉTEL, TÁJÉKOZTATÁS HÍREKRŐL, INFORMÁCIÓKRÓL, KÖZÖSSÉGI OLDAL, INTERNETES KERESŐ HASZNÁLATA)
3.1.1 Az adatkezelés célja:
Adatkezelés célja a vásárlói kapcsolattartás, potenciális ügyfelekkel történő kapcsolatfelvétel. A mariella.hu által nyújtott szolgáltatásokról, online-értékesítésről, árairól, akciókról, promóciókról, valamint az általa szervezett rendezvényekről, kereskedelmi bemutatókról tájékoztatás, megkeresések küldése postai úton, telefonon, elektronikus levelezés vagy közösségi média kampány útján. Továbbá a mariella.hu által működtetett weboldalon, Facebook közösségi oldalon, valamint csoportban található tartalmak közzététele, az ezeken szereplő, valamint ezeket elérő, megtekintő személyekhez kapcsolódó adatkezelés.
3.1.2 Az adatkezelés jogalapja:
Az adatkezelés jogalapja a Rendelet 6. cikk (1) bekezdésének a) pontja szerint az érintett hozzájárulását adta személyes adatainak egy vagy több konkrét célból történő kezeléséhez.
3.1.3 A kezelt személyes adatok köre:
Cég esetén: partnerkód, cégnév, székhely címe, levelezési cím, logó, cégjegyzésre jogosult neve, cég adószáma, kapcsolattartó neve, kapcsolattartó beosztása, kapcsolattartó telefonszáma, kapcsolattartó email címe.
Magánszemély esetén: partnerkód, név, lakcím, levelezési cím, telefonszám, email cím, képmás, kapcsolattartó neve, kapcsolattartó beosztása, kapcsolattartó telefonszáma, kapcsolattartó email címe.
A megadott adatok valódiságáért, melyek harmadik személyek személyhez fűződő jogait nem sértik, az érintett felel.
3.1.4 Adatkezelés időtartama:
Az érintett hozzájárulásának visszavonásáig, de legfeljebb 8 évig, amennyiben az adatkezelővel későbbiekben szerződéses kapcsolatba kerül az érintett.
3.2 SZERZŐDÉSEK ELŐKÉSZÍTÉSÉVEL, TELJESÍTÉSÉVEL ÖSSZEFÜGGÉSBEN AZ ADATKEZELŐ TUDOMÁSÁRA JUTOTT TERMÉSZETES SZEMÉLYEK ADATAINAK KEZELÉSE
3.2.1 Az adatkezelés célja:
Az adatkezelő gazdasági tevékenysége során a potenciális szerződő felekkel történő szerződés megkötését megelőzően vagy a megkötött szerződések teljesítésével összefüggésben vagy egyéb módon az adatkezelő tudomására jutott külső természetes személyek adatainak a kezelése:
a szerződések megkötését megelőzően (pl. ajánlattétel) a potenciális szerződő felekkel történő szerződéskötés céljából,
a megkötött szerződésekkel összefüggésben a szerződések teljesítése céljából,
a szerződések teljesítését követően a szerződő felekkel történő elszámolás biztosítása céljából,
a szerződő felekkel történő kapcsolattartás céljából.
3.2.2 Az adatkezelés jogalapja:
A Rendelet 6. cikk b) pontja szerint, az adatkezelés olyan szerződés teljesítéséhez szükséges, amelyben az érintett az egyik fél, vagy az a szerződés megkötését megelőzően az érintett kérésére történő lépések megtételéhez szükséges
A megadott adatok egy körének kezelését, tárolását, továbbítását törvényi előírások teszik kötelezővé.
3.2.3 A kezelt személyes adatok köre:
érintett neve,
magánszemély, egyéni vállalkozó esetén: lakcím, székhely, levelezési cím, e-mail cím, telefonszám, fizetési adatok, online-profil adatok
érintett által képviselt vagy azon szerződő fél megnevezése, amellyel fennálló üzleti kapcsolat kapcsán a személyes adat az adatkezelő tudomására jut;
kapcsolatfelvételre vonatkozó adatok (e-mail cím, telefonszám, lakcím, levelezési cím stb.);
azon személyes adatok, amelyek az adatkezelő potenciális, vagy szerződött partnerével fennálló üzleti kapcsolat vagy szerződés teljesítésével összefüggésben jutnak az adatkezelő tudomására: adóazonosító jel, adószám, bankszámlaszám
A megadott adatok valódiságáért, melyek harmadik személyek személyhez fűződő jogait nem sértik, az érintett felel.
3.2.4 Adatkezelés időtartama:
Az érintettek személyes adatait, az adatkezelő a szerződés teljesítésének évét követő 8 évig őrzi meg, egyéb esetekben a vonatkozó jogszabályokban előírt megőrzési időtartam elteltéig kezeli.
4. AZ ADATKEZELÉSRE ÉS ADATFELDOLGOZÁSRA JOGOSULTAK
4.1 Adatkezelő, adatfeldolgozó:
Adatkezelőn azon gazdasági társaság értendő, akivel fennálló üzleti kapcsolat, szerződés teljesítésével összefüggésben az adott érintett személyes adatainak kezelése történik.
Kutai Zoltán László egyéni vállalkozó
mariella.hu
levelezési cím: 9789-Sé, Móricz Zs. u.20
e-mail cím: mariella9700@gmail.com
honlap: http://mariella.hu
5. AZ ADATKEZELÉS BIZTONSÁGA
Az Adatkezelők az adatokat megfelelő intézkedésekkel védik különösen a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés, sérülés, továbbá az alkalmazott technika megváltozásából fakadó hozzáférhetetlenné válás ellen.
Az Adatkezelők az adatkezelések során megőrzik:
a bizalmasságot: megvédik az adatokat és biztosítják, hogy csak az férhessen hozzá, aki erre jogosult;
a sértetlenséget: megvédik az adatoknak és a feldolgozás módszerének pontosságát és teljességét;
a rendelkezésre állást: gondoskodnak arról, hogy amikor a jogosult használónak szüksége van rá, valóban hozzá tudjon férni a kívánt adatokhoz, azok rendelkezésre álljanak és ezt a célt a megfelelő eszközökkel biztosítja.
6. JOGÉRVÉNYESÍTÉS ÉS JOGORVOSLAT
6.1 Jogérvényesítés a Rendelet alapján
A Rendelet 15. cikk (1) bekezdése értelmében az érintett jogosult arra, hogy az Adatkezelőtől visszajelzést kapjon arra vonatkozóan, hogy személyes adatainak kezelése folyamatban van-e, és ha ilyen adatkezelés folyamatban van, jogosult arra, hogy a személyes adatokhoz és a következő információkhoz hozzáférést kapjon:
- az adatkezelés céljai;
- az érintett személyes adatok kategóriái;
- azon címzettek vagy címzettek kategóriái, akikkel, illetve amelyekkel a személyes adatokat közölték vagy közölni fogják, ideértve különösen a harmadik országbeli címzetteket, illetve a nemzetközi szervezeteket;
- adott esetben a személyes adatok tárolásának tervezett időtartama, vagy ha ez nem lehetséges, ezen időtartam meghatározásának szempontjai;
- az érintett azon joga, hogy kérelmezheti az Adatkezelőtől a rá vonatkozó személyes adatok helyesbítését, törlését vagy kezelésének korlátozását, és tiltakozhat az ilyen személyes adatok kezelése ellen;
- a valamely felügyeleti hatósághoz címzett panasz benyújtásának joga;
- ha az adatokat nem az érintettől gyűjtötték, a forrásukra vonatkozó minden elérhető információ;
- a Rendelet 22. cikk (1) és (4) bekezdésében említett automatizált döntéshozatal ténye, ideértve a profilalkotást is, valamint legalább ezekben az esetekben az alkalmazott logikára és arra vonatkozó érthető információk, hogy az ilyen adatkezelés milyen jelentőséggel bír, és az érintettre nézve milyen várható következményekkel jár.
(2) Ha személyes adatoknak harmadik országba vagy nemzetközi szervezet részére történő továbbítására kerül sor, az érintett jogosult arra, hogy tájékoztatást kapjon a továbbításra vonatkozóan a Rendelet 46. cikk szerinti megfelelő garanciákról.
(3) Az Adatkezelő az adatkezelés tárgyát képező személyes adatok másolatát az érintett rendelkezésére bocsátja. Az érintett által kért további másolatokért az Adatkezelő az adminisztratív költségeken alapuló, ésszerű mértékű díjat számíthat fel. Ha az érintett elektronikus úton nyújtotta be a kérelmet, az információkat széles körben használt elektronikus formátumban kell rendelkezésre bocsátani, kivéve, ha az érintett másként kéri.
(4) A (3) bekezdésben említett, másolat igénylésére vonatkozó jog nem érintheti hátrányosan mások jogait és szabadságait.
A Rendelet 18. cikk (1) bekezdése értelmében az érintett jogosult arra, hogy kérésére az Adatkezelő korlátozza az adatkezelést, ha az alábbiak valamelyike teljesül:
- az érintett vitatja a személyes adatok pontosságát, ez esetben a korlátozás arra az időtartamra vonatkozik, amely lehetővé teszi, hogy az Adatkezelő ellenőrizze a személyes adatok pontosságát;
- az adatkezelés jogellenes, és az érintett ellenzi az adatok törlését, és ehelyett kéri azok felhasználásának korlátozását;
- az Adatkezelőnek már nincs szüksége a személyes adatokra adatkezelés céljából, de az érintett igényli azokat jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez; vagy
- az érintett a Rendelet 21. cikk (1) bekezdése szerint tiltakozott az adatkezelés ellen; ez esetben a korlátozás arra az időtartamra vonatkozik, amíg megállapításra nem kerül, hogy az Adatkezelő jogos indokai elsőbbséget élveznek-e az érintett jogos indokaival szemben.
(2) Ha az adatkezelés az (1) bekezdés alapján korlátozás alá esik, az ilyen személyes adatokat a tárolás kivételével csak az érintett hozzájárulásával, vagy jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez, vagy más természetes vagy jogi személy jogainak védelme érdekében, vagy az Unió, illetve valamely tagállam fontos közérdekéből lehet kezelni.
(3) Az Adatkezelő az érintettet, akinek a kérésére az (1) bekezdés alapján korlátozták az adatkezelést, az adatkezelés korlátozásának feloldásáról előzetesen tájékoztatja.
A Rendelet 20. cikk (1) bekezdése értelmében az érintett jogosult arra, hogy a rá vonatkozó, általa egy Adatkezelő rendelkezésére bocsátott személyes adatokat tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban megkapja, továbbá jogosult arra, hogy ezeket az adatokat egy másik adatkezelőnek továbbítsa anélkül, hogy ezt akadályozná az az Adatkezelő, amelynek a személyes adatokat a rendelkezésére bocsátotta, ha:
- az adatkezelés a Rendelet 6. cikk (1) bekezdésének a) pontja vagy a 9. cikk (2) bekezdésének a) pontja szerinti hozzájáruláson, vagy a 6. cikk (1) bekezdésének b) pontja szerinti szerződésen alapul és
- az adatkezelés automatizált módon történik.
(2) Az adatok hordozhatóságához való jog (1) bekezdés szerinti gyakorlása során az érintett jogosult arra, hogy – ha ez technikailag megvalósítható – kérje a személyes adatok adatkezelők közötti közvetlen továbbítását.
6.2 A jogérvényesítés módja
Az érintett a fentiekben felsorolt adatkezelési jogokat az Adatkezelő e-mail címére, vagy székhely szerinti címére küldött, az érintett beazonosítható e-mail címéről küldött e-mailben, vagy postai úton az érintett által aláírt levélben gyakorolhatja. Az érintett joggyakorlásra vonatkozó nyilatkozata az adott adatkezelés egyértelmű megjelölése mellett érvényes.
6.3 Jogorvoslat
Amennyiben az érintett az Adatkezelőnek a meghozott döntésével nem ért egyet, az ellen – annak közlésétől számított 30 napon belül – bírósághoz fordulhat.
Jogorvoslati lehetőséggel, panasszal a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál lehet élni:
Név:
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
E-mail:ugyfelszolgalat@naih.hu
Postacím:
1530 Budapest, Pf.: 5.
Cím:
1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.
Telefon:
+36 (1) 391-1400
Honlap:
http://www.naih.hu
Az adatkezelő alkalmazásában:
Szombathely, 2020.06.02.
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (fogyasztó) a https:/mariella.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Weboldalunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.
1. Üzemeltetői adatok:
Szolgáltató: Kutai Zoltán László egyéni vállalkozó
Nyilvántartási száma: 3631387;
Nyilvántartó kamara: Vas Megyei Kereskedelmi és Iparkamara
Adószáma: 66587637-1-38
Székhelye: 9700-Szombathely, Rumi út 85
Elérhetőségei:
e-mail: mariella9700@gmail.com
Telefon: +36 30 57606344
Weboldal: mariella.hu
Számlavezető pénzintézet: Erste Bank
Bankszámlaszám: 11600006-00000000-47976258
Tárhelyszolgáltató:
Webparadicsom Media Group Kft
1027 Budapest, Bem József utca 9.
E-mail : info@webparadicsom.hu
web:webparadicsom.hu
Telefon: +36 30 388 66 13
A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: üzemeltető.
2. Szerzői jogok
A honlap, a honlapon található anyagok, fényképek, a küldött hírlevelek (továbbiakban: Művek) szerzője (továbbiakban: Szerző): Kutai Zoltán e.v.. Ezek az anyagok szerzői jogvédelem alatt állnak, jogtulajdonos Kutai Zoltán e.v.. A termékről tilos bármilyen másolatot készíteni, bármilyen módon sokszorosítani, nyilvánosan bemutatni, részben vagy egészben közzétenni, fájlmegosztó porálokra feltölteni saját hasonló terméket, szolgáltatást létrehozni a termék alapján. A termék megrendelésével a megrendelő nem jogosult a terméket továbbértékesíteni. A Művek teljes szöveges és grafikus tartalma együtt és részleteiben is, szerzői jogi védelem alatt áll (1999. évi LXXVI. tv. alapján). A Művekhez tartozó valamennyi jog a Szerző által fenntartott. A Művek nem módosíthatók, nem dolgozhatók át és nem készíthető belőlük más mű (származékos mű), illetve más művel nem kapcsolhatók össze. A Művek kereskedelmi, illetve üzleti célú felhasználása a felhasználási formától és módtól függetlenül tilos. A Művekből idézni csak a szerző és a forrás pontos megjelölésével és a Szerző írásos engedélyével lehet. A jelen nyilatkozatban írt felhasználási rendelkezéseket megsértők polgári és büntető jogi felelősséggel tartoznak.
3. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A honlapon szereplő termékek,szolgáltatások rendelhetőek, foglalhatóak, illetve bérelhetőek.
4. Rendelési információk
A megjelenített termékek futár által történő házhoz szállítással , foxpost automatába szállítással, vagy személyesen a megrendelő, vagy meghatalmazottja általi átvétellel rendelhetők.
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.
Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér,úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásával egyidejűleg felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.
Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
A részletes szállítási díjszabás a 7. pontban került feltüntetésre.
Weboldalunkon termékkategóriák szerint böngészhet a Megvásárolható termékek, szolgáltatások között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.
5.A rendelés menete
Telefonon, email-ben, kapcsolatfelvételi űrlapon lehet leadni a megrendelést, minden rendelést egyeztetünk (bérlésnél: a kért időpontban rendelkezésre áll e a termék, egyedi gravírozott termékeknél: kért modell, felirat, szín, illetve a kért szállítási mód).
Bérelt dolgoknál szerződéskötés szükséges: email-ben, vagy személyesen, előre egyeztetett időpontban.
6. A megrendelések feldolgozása
Az elfogadott megrendelés teljesítési határidejét egyeztetjük a megrendelővel. Bérlés esetében a bérelt dolgok átvételének és visszajuttatásának idejét, gravírozott termékek készítésénél az elkészítési és küldési határidőt.
7. A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja
A megrendelt termék fizetésének módja
- Termékeinket banki előre utalást követően készítjük. Amennyiben a terméket nem személyesen veszi át a megrendelő, a szállítási díjat is ily módon kell fizetni.
A fizetendő végösszeg minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
Bérelt termékek esetében, amennyiben szállítással kéri a megrendelő, a szerződéskötéssel egyidejűleg foglaló fizetése szükséges banki átutalással, a szerződésben szereplő összegben.
Házhoz szállítás díjszabása
- 0-3 kg 1143,- Ft
- 3-5 kg 1270,-Ft
- 5-10 kg 1715,-Ft
- 10-15 kg 1968,-Ft
- 15-20 kg 2096,-Ft
- 20-25 kg 2223,-Ft
Foxpost automata díjszabása
Az aktuális díjszabás szerint: A táblázatban szereplő díjak a 2020.06.04.- ei díjszabás szerintiek.
4,5 cm x 36 cm x 53 cm (XS) |
5kg
|
1099 Ft |
A kért automatába küldjük |
12 cm x 36 cm x 62 cm (S) |
15kg
|
1099 Ft |
A kért automatába küldjük |
20 cm x 36 cm x 62 cm (M) |
25kg
|
1299 Ft |
A kért automatába küldjük |
38 cm x 36 cm x 62 cm (L) |
25kg
|
1599 Ft |
A kért automatába küldjük |
60 cm x 36 cm x 62 cm (XL) |
25kg
|
2299 Ft |
8. Házhoz szállítási információk
A megrendeléseket kizárólag a Csomagpiac Kft-vel szállíttatjuk. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik . Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a most megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják.
Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag az ismételt küldés díjának előre megfizetésével vállaljuk.
Megrendeléssel, és a szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
9. Elállás joga
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében
Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:
- olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ.
- olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra,
- olyan termék esetében, amelynél a fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget az üzemeltető sürgős javítási, vagy karbantartási munkáknál
Bérleti szerződés esetén a szerződésben foglaltak az irányadóak : azaz a foglaló összege lemondás,elállás esetén nem jár vissza.
10. Panaszok intézése
Kérjük,amennyiben hibás, nem megfelelő terméket kapott, azonnal jelezze bármelyik elérhetőségen és megtaláljuk az Ön számára ideális megoldást. ( Csere, árcsökkentés, pénzvisszafizetés… )
Kérjük, hogy a hibás termékről készült fotót is juttassa el, ennek hiányában nem tudjuk a panaszt kezelni.
Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni,az üzemeltető adati között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők.
11. Adatkezelés
Az üzemeltető a webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben a termék szállításához, kézbesítéséhez szükség van. (foxpost, futárszolgálat)
A weboldal böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra.
Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban. .
A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el.
12. Egyéb rendelkezések
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.